Βιογραφικό
Βιογραφικό

 

"Συνήθως, προτού ασχοληθείς με κάτι ενεργά, χρειάζεται να συμβεί ένα πραγματικό γεγονός ώστε να σου δώσει το κίνητρο να ψάξεις και να δεις αν σου ταιριάζει! Τουλάχιστον αυτό συνέβη σε μένα πριν ασχοληθώ με τη μητέρα των μαθησιακών δυσκολιών, τη Δυσλεξία. 

 

Δύο συγγενικά μου πρόσωπα, ηλικίας 12 και 14 ετών με γνωμάτευση δυσλεξίας, κάθε φορά που έμπαιναν σε κάποιο χώρο που είχε κόσμο, χαιρετούσαν τον καθένα ξεχωριστά με το όνομά του. Δηλαδή (βάζω τυχαία ονόματα) «γεια Κώστα, γεια Γιάννη, γεια θεία, γεια Μαρία».

 

Σκέφτηκα στην αρχή ότι το έκαναν για πλάκα αλλά μετά συνειδητοποίησα πως δεν ήταν. Έτσι αποφάσισα να ρωτήσω για ποιο λόγο χαιρετούν το κάθε άτομο ξεχωριστά αντί να λένε ένα απλό «Γεια σας». Η απάντηση που πήρα ήταν:

 

«Τι είναι σας

«Μα καλά», ρώτησα, «δεν έχετε ακούσει ποτέ τη λέξη;»

Μου είπαν «ναι, αλλά δεν ξέρουμε τι σημαίνει και πού να την βάλουμε».

 

Ακριβώς! Ήταν αυτή η απάντηση που με έκανε να ψάξω και μετά να πιστέψω στη θεωρία του Ron Davis. Η λέξη «σας» είναι μία λέξη η οποία δεν έχει εικόνα. Και αφού τα δυσλεξικά άτομα σκέφτονται κυρίως με εικόνες και όχι με τους ήχους των λέξεων, πώς είναι δυνατόν να σκεφτούν με αυτή τη λέξη και πώς να την χρησιμοποιήσουν; Αν και υπάρχουν περιπτώσεις αυτή η λέξη να είναι μέρος του λεξιλογίου των δυσλεξικών ατόμων, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούν να σκεφτούν με αυτήν! Αυτό που λείπει είναι η εικόνα ή η εννοιοποίηση (conceptualization).

 

Τέτοιου είδους λέξεις ο Davis® τις ονομάζει Λέξεις Εναύσματα. Αυτές, αν παρατηρήσουμε κάθε αναγνωστικό υλικό, είναι παντού! Και ανάλογα με τα επίπεδα ανοχής που έχει κάθε παιδί όσο τις βλέπει, όταν θα φτάσει στα όρια η υπομονή του, τότε θα ενεργοποιηθεί ο αποπροσανατολισμός και μετά θα κάνουν την εμφάνισή τους όλα τα συμπτώματα της Δυσλεξίας. Έτσι λοιπόν, μετά το τέλος του Προγράμματος, το πιο σημαντικό είναι αυτές οι λέξεις να κυριαρχηθούν μέσω της πλαστελίνης. Όσο κυριαρχούνται μέσω της πλαστελίνης, η ανάγνωση βελτιώνεται συνεχώς και το κομμάτι της Δυσλεξίας που προκαλεί λάθη…διορθώνεται!

 

Πλέον, για να κλείσει και η ιστορία που άρχισα, τα δύο συγγενικά μου πρόσωπα είναι οι μικρές ξαδερφούλες μου, οι οποίες αφού παρακολούθησαν το Πρόγραμμα Διόρθωσης Δυσλεξίας Davis®, μία από τις πρώτες λέξεις που κυριάρχησαν ήταν η λέξη «σας». Έτσι, κάθε φορά που μπαίνουν σε κάποιο χώρο με πολλά άτομα, αυτό που λένε πλέον είναι…«Γεια σας!» "

 

-------------------------------------------------------------

 

Είμαι ο Κωνσταντίνος Πολυχρόνης και γεννήθηκα στην Αθήνα το 1984.

 

Εκπαίδευση

 

  • Εξειδίκευση στη Γαλλία στο σεμινάριο για τη  Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής (ΔΕΠ) με περιεχόμενο τις ανώτερες τεχνικές Davis®.

 

  • Εξειδίκευση στο Αμβούργο για την Προσέγγιση Αυτισμού Davis®.

 

  • Εξειδίκευση στη Γαλλία στην αγωγή Davis® και μέλος της Διεθνούς Ένωσης Δυσλεξίας ως πιστοποιημένος σύμβουλος Davis®

 

  • Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στην Ειδική Αγωγή στο Παιδαγωγικό τμήμα του Πανεπιστημίου Σόφιας. 

 

  • Εξειδίκευση ετήσιας διάρκειας (250 ώρες διδασκαλίας και 200 ώρες πρακτικής εκπαίδευσης) με τίτλο "Σύγχρονα Θέματα Ειδικής Αγωγής: Μαθησιακές Δυσκολίες - Δυσλεξία" που διοργανώθηκε από το Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. 

 

  • Πτυχιούχος του Κλασικού Τομέα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. 

 

Σεμινάρια

  •  PhotoReading® (Φωτοανάγνωση) που διοργανώθηκε από το Learning Strategies Corporation

 

  •  "Η εργοθεραπεία σε άτομα με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής & Υπερκινητικότητα που διοργανώθηκε από τη Milagro Seminars

 

  • 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης που διοργανώθηκε από τον Τομέα Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας Π.Τ.Δ.Ε. & Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης

 

  • Βελτιώνω τα γραπτά μου κείμενα που διοργανώθηκε από τα Εργαστήρια Εκπαίδευσης Κοντύλι

 

Ξένες Γλώσσες

  • Αγγλικά (Proficiency)
  • Γερμανικά (Zertifikat Grundstufe)